ندى بهجت تعلن انتهاء تصوير مسلسل “ليالينا 80”

ندى بهجت تعلن انتهاء تصوير مسلسل “ليالينا 80”
مسلسل النهاية

أعلنت الفنانة الشابة ندى بهجت عن الانتهاء من تصوير مسلسل “ليالينا 80” مساء أمس الجمعة عبر صفحتها الرسمية على موقع التواصل الاجتماعي فيس بوك.

وحرصت ندى بهجت على شكر طاقم العمل على المجهود الكبير الذين بذلوه خلال تصوير المسلسل قائلة “فركش ليالينا٨٠ الف شكر لاستاذي العزيز المخرج المحترم الاستاذ احمد صالح وقفت جمبي وقدرت تعبي في بداية تصويري وطلعتني حلوة انا بحب اشتغل معاك جدا وبحب كل الكرو وبحس اني في وسط عيلتي وببقي حابة اللوكيشن ومش عايزة اروح من حبي فيكم جميعا”.

وأضافت “الف شكر للمؤلف الكبير العظيم المحترم اوي الاستاذ احمد عبدالفتاح اللي مهما اقول عنه ميكفيش شكري ليه ربنا يديمك نعمة علي كل اللي بتحبهم ويخليك لينا”.

واختتمت “الف شكر لاخويا المخرج المنفذ شادي عبد السلام ربنا يخليك ليا وتفضل واقف في ضهري وربنا يوفقك واشوفك اكبر مخرج في مصر عشان انت تستاهل واخيرا بشكر كل كرو العمل انا بحبكم اووووووي ويارب نفضل نشتغل مع بعض طول العمر”.

مسلسل ليالينا 80 من بطولة غادة عادل واياد نصار وخالد الصاوي وصابرين و ميدو عادل وهاجر الشرنوبي وعدد آخر من النجوم تأليف أحمد عبد الفتاح وإخراج أحمد صالح وإنتاج شركة سينرجي.